Gå til innhold

FS98 og støtte for RW!


Daniel Gjerstad

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har FS98 og SB (ikke beta). Da jeg skulle teste om voice'en virket, skrev jeg først inn kanalen i RW og i støtten (kanal nr. 1) og trykket på knappen ved siden av der jeg skrev inn kanalen i støtten. Å kalle opp gikk bra, men når noen skulle kalle opp meg skjedde ingenting. Da jeg trykket på RW for å få det opp på skjermen kom plutselig alt alle hadde sagt til meg samtidig og bare masse stemmer og rot...

Hva er galt? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyder velkjent [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] og årsaken til at jeg ikke fikk dette til å fungere, var at lydkortet ikke ville "spille på lag" med Roger Wilco. Sjekk hjemmesidene hos RW om lydkortet du bruker er anbefalt. Jeg skiftet til et Creative Live 5.1 og da fungerte alt helt fint. (Jeg hadde et kort med en Crystal-chip først og prøvde dessuten et Creative PCI128 som ikke fungerte).

Ole-Jørgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har PCI128 ,jeg fikk heller ikke til med roger wilco der så jeg lastet ned den siste driveren fra hjemmesiden da funket alt vel! [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...