Gå til innhold

Close Encouter - Midair anyone?


Roar Eli Sandøy

Anbefalte innlegg

Var ute og fløy litt SB her i kveld - jeg skal ikke nevne plass eller hvem som var implisert - det er ikke derfor jeg poster dette her, men rett og slett for å dele et KNALL bilde med dere.

Fargene er ikke lagt til siden, og ikke vet jeg hvorfor de ble slik det ble, men det er ikke jeg som flyr i syrerus [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]. Sikkert noe dill med paletter eller noe, men bildet ble jo nesten bedre av det [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Klikk http://home.online.no/~roa-sand/pics/coast003_closeencounterwf420.jpg" TARGET=_blank>her for bildet

Fly safe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulp! [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Skal vi tro Europeiske luftfartsorganisasjoner, så vil den økte trafikken i luften forårsake at dette vil bli hverdagen for de aller fleste passasjerene i fremtiden.

Da blir det nok de reisende som trenger syre.... og solbriller [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Ta toget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. JEg er WF 420. Dette var vel en happening på treningsserveren til VACC? Jeg fikk aldri oppleve denne situasjonen, men jeg føler at var den reell, må de mye trening til for ATC på jobb. Vi fløy på vektorer fra ENZV til ENBR. JEg hadde med meg en pilot i Widerøe samt en tredje kamerat. Så WF420 skal ha sitt på det tørre. JEg vet det var litt banning og steiking fra ATC sin side når vi nærma oss Flesland. Men de ordene var ikke myntet på oss.

Synd vi ikke fikk oppleve situasjonen, da hadde nok kaffien flydd mellom veggene.

Møtes igjen?

Hilsen Roy Olav Hordvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...