Gå til innhold

Nødlanding i Amsterdam (16.02.01)


Lazyeyes

Anbefalte innlegg

Heisann, på fredag fløy jeg ONLINE fra ENGM-LFPG. da jeg var midt i Tyskland et sted (husker ikke helt hvor) fikk jeg en melding om at et fly var på vei ned for en nødlanding i Amsterdam....

Noen som vet hvordan det gikk?

Hvor ofte er det nødlandinger når man flyr ONLINE?

Har aldri opplevd dette før, men det lager jo en viss spenning når man flyr.

FLY SAFE !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte det skjer aner ikke jeg, men jeg mista plutselig alt av avoniacs, motorer osv, over kristiansand en kveld her, jeg hadde ikke valgt noe som helst på FS2000 menyen om random failures eller no sånt, det bare skjedde, å da er det jo mere gøy å ta en nødlanding, enn å logge av, dessuten kan mann buklande i FS2000, vell og merke med en low vertical speed, jeg hørte skrapelyder osv, meget gøy i grunn., å det ble enda mere spennede da kontrollern ( M.tangvall) tok det hele seriøst... BRA!!!

------------------

Håvard Olsen

VBX-125

Crosseye@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nødlandinger er vel ikke så veldig vanlig i onlinevirksomheten, men greit nok! Ikke noe spesielt egentlig. Ofte er det noen som tuller, men det hender også, slik som i Håvard sitt tilfelle at det er noe som ikke virker eller piloten ikke får til.

Da er det selvsagt morsomt å ta det hele som in real life og gjøre som de ville gjort, med squawk code o.l.

Med Håvard gikk det bra da! Han ble loset ned på Kjevik hvor han hadde en kontrollert buklanding.

De fiktive brannmannskapet og redningspersonellet kom seg kjapt ut til rullebanen og alle ombord ble evakuert ut, uten skader [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Så slik kan det gå!

MVH

Mathias Tangvall

Event Coordinator Norway

ACCNOR6/VBX107

Ganss@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...