Gå til innhold

Squawkbox...


Sindre Hebnes

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har problemer med squawkbox, nesten vær gang jeg prøver å fly online så plutselig når jeg akkurat har begynnt så forsvinner musa og tastaturet slutter å virke... Joisticken er det eneste som virker og i fs så flyr jeg videre uten å kunne gjøre noe. Jeg snakket med Ivar Hakli og han hadde akkurat det samme problemet men han viste ikke hva som var galt. Noen som vet hva som e galt?? Jeg bruker den siste beta versjonen av squawkbox.

Sindre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har også opplevd det samme uten at jeg har funnet årsaken. Det virker som et eller annet i maskinen henger seg. Jeg løser det ved at jeg bruker ctr+del. Du får da opp et vindu på skjermen slik du jeg kan avslutte SB og dermed løsnere det hele igjen. Foretar så ny connection og det hele er oppe og går igjen uten at du må starte alt på nytt.

------------------

Einar/A happy simmer

LN-EHA/VBX114

[Endret av Einar Halvorsen 13-10-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har just det samma problemet själv. Vissa gånger fungerar SB perfekt i flera timmar och andra gånger fryser mus och tagentbordet. Har bara haft det problemet i den sista beta versionen av SB.

Personligen tycker jag det är underligt att de som programmerar SB inte kan komma upp med en ny Beta version, det tar alltid en sådan tid när de skall göra något. Ja ja.... jag vet att det är ett stort jobb, men underligt att de inte kommer med någon information.

Mvh Andreas

[Endret av Andreas Eriksson 13-10-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...