Gå til innhold

Angi oppetid i ATIS


Håvard Sande

Anbefalte innlegg

Håvard,

Tanken er meget god, iallefall så lenge den enkelte vet hvor lang tid vedkommende har tenkt å tilbringe foran skjermen og påkoblet Internet. Men, desverre er dette noe av det som ikke er "as real as it gets". Det er nok mange (av ulike årsaker) som må takke av "før tiden".

Muligens dette spesielt gjelder "familie-folk" (egen-erfaring, hi), men vil tro at det viktigste er å gi en warning minimum 10min før close-down. Dette vil gi de fleste en mulighet for alternativ control eller own navigation.

Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å varsle at nå gir en seg snart er jo bare ren høflighet, det er kjipt når kontroller bare forsvinner plutselig (det er vel sjelden). Men det er klart det kan være vanskelig/upresist å oppgi oppetid, pleier selv å gjøre det når jeg har bestemt meg for hvor lenge jeg gidder sitte, og det uforstyrret.

------------------

---

Håvard Sande

havarsa@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...