Sauron Skrevet lørdag klokken 09:21 Skrevet lørdag klokken 09:21 Noen som bruker VR i MSFS 2024 med suksess? I så fall, hvilke apper/programmer bruker dere i tillegg til sammen (hvis noen) og hva er settingene? Jeg mener selv jeg har en maskin som burde klare å kjøre VR med godt resultat (klarte det i 2020), men den gang ei. Jeg ligger på FPS på rundt 1-5...og det er i områder som IKKE er krevende ressursmessig. Det pussige er at noen ganger har jeg rimelig høy FPS, men det detter raskt ned. Slår jeg på FPS oversikten i sammen ser jeg at prosessoren jobber på overtid og lyser rødt i GPU memory eller hva det nå var (må sjekke). Kan altså starte på et sted og ha bra FPS men slår over til VR og alt faller. Slår jeg av VR igjen og går tilbake til vanlig skjermmodus så vil ikke FPS opp igjen. Virker som løpet er kjørt og må starte opp på nytt igjen. Kort fortalt er det hele rimelig frustrerende og lurer på om noen har gode løsninger? Siter
Premium Medlem Chr. L Skrevet lørdag klokken 14:21 Premium Medlem Skrevet lørdag klokken 14:21 Det flyter veldig fint hos meg, med HP Reverb G2, men denne VR-brillen kan ikke brukes med Win 11, så jeg måtte gå tilbake til Win 10. Jeg har alt på medium eller high, Fenix A320 med scenery kopiert over fra MSFS, blant annet ENGM Orbx. GeForce RTX2080Ti, Intel Core i9-10900K, 128GB RAM,2x1TB M.2 SSD, Windows 10 Home. Måtte fjerne OpenXR og laste det ned på nytt. Bruker Frame Gen Mode. Bør legge til at jeg har minimum 100 mb nett til enhver tid. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.