Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. november Premium Medlem Skrevet 29. november .....og velkommen 2024. Tror jeg avinstallerer gammelhunden, og satser bare på den nye valpen. Fortsatt mye rart som skjer i MS24, men grafikken imponerer, og snart dukker det opp nye fly og flyplasser, og videreutviklingen er i full gang. Her noen bilder fra en novemberdag og januardag i Lofoten. Akkurat slik jeg liker å slappe av med litt rekreasjonsflyvning. God helg ☺️ 10 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 29. november Skrevet 29. november Ja, er vel ingen grunn til å ha MSFS2020 inne lengre. MSFS2024 er overlegen på alle områder, og snart kommer helt nytt ATC system også 3 Siter
cptseiersten Skrevet 29. november Skrevet 29. november Går nok raskt den veien her og...God helg ja!😃 1 Siter
Siggen Skrevet 29. november Skrevet 29. november Jeg skal beholde fs2020 på ubestemt tid. Siden kontrollene mine ikke virker, så er fs2024 bånn i bøtta enn så lenge.. Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. november Skrevet 29. november Tenker at jeg også beholder FS 2020 en god stund til. Jeg har for øvrig lagt opp til å ha 2 simulatorer på PC'en 😊 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.