Vetle T. Fosse Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Hei! Jeg jobber med et prosjekt hvor jeg trenger høydedata til et bygg. Hvordan får dere som er godt inni dette tak i høydedata? Eller er det bare guesstimates? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 11. november Del Skrevet 11. november Bruk hoydedata.no . Der kan du finne sånn ca. høyder på bygninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 12. november Forfatter Del Skrevet 12. november 14 timer siden skrev Stig A. Togstad: Bruk hoydedata.no . Der kan du finne sånn ca. høyder på bygninger. Flott, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 12. november Full Member Del Skrevet 12. november De fleste kommuner har kart med høydedata. Du kan velge å lage snitt gjennom bygg og da vises høyden som kotehøyder både på terrenget og takflater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 12. november Forfatter Del Skrevet 12. november 6 timer siden skrev Tor Arild Danielsen: De fleste kommuner har kart med høydedata. Du kan velge å lage snitt gjennom bygg og da vises høyden som kotehøyder både på terrenget og takflater. Kan du vise til en nettside, eller et eksempel? Jeg forstod ikke helt hva du mente. Har søkt på Stavanger kommune sine nettsider for å finne noe informasjon men sliter litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 13. november Del Skrevet 13. november 13 timer siden skrev Vetle T. Fosse: Kan du vise til en nettside, eller et eksempel? Jeg forstod ikke helt hva du mente. Har søkt på Stavanger kommune sine nettsider for å finne noe informasjon men sliter litt... https://hoydedata.no/LaserInnsyn2/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 13. november Forfatter Del Skrevet 13. november Flott! Ser det går an å tegne høydeprofil i tillegg hvor "overflate" kan inneholde bygningstak og slikt, så da tror jeg vi er på god vei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.