Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. november Premium Medlem Del Skrevet 9. november At jeg har interesse for aerobatic-fly er ingen hemmelighet, og jeg må si meg kjempefornøyd med utviklingen av denne kategori fly i MSFS. Derfor var overraskelsen stor da det dukket opp enda en variant av Pitts , The Wolf Pitts Pro ! Jeg hadde jo allerede mange nok Pitts fra før, men siden jeg var langt fra fornøyd med Asobo-Pitts`ene, måte jeg snuse litt på Wolf-varianten. Det ble straks klart at denne er i en liga for seg selv, så her var det bare å ta helt av . Kan trygt anbefales 🤩 Wolf Pitts Pro - Orbx 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. november Del Skrevet 10. november Er det en Super Decathlon ytterst i formasjonen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. november Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. november 6 timer siden skrev Fredrik Edvardsen: Er det en Super Decathlon ytterst i formasjonen der? Ja, Super Decathlon American Champion (8KCAB) - Orbx 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet mandag klokken 22:06 Del Skrevet mandag klokken 22:06 Knall bildeserie, herr Furuhatt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.