Gå til innhold

Overgangen

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Litt misvisende tittel kanskje,  men nå nærmer det seg ny MSFS24,  og nettsidene "flommer over" av utviklere som prøver å selge allskens smarte ideer mens det ennå er tid.....  Selv er jeg nysgjerrig på hva som kommer,  men er også veldig fornøyd med hva jeg har. Og en av modellene jeg er veldig fornøyd med, er FlyingIron sin fantastiske warbird Fw-190 A8.  Synes den vokser mer og mer for hver flytur, så jeg har mer en nok å henge fingrene i til "next level" flysim kommer ut 🤩 

iro1.jpg

iro2.jpg

iro3.jpg

iro4.jpg

iro5.jpg

iro6.jpg

iro7.jpg

iro8.jpg

iro8b.jpg

iro9.jpg

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den nye versjonen bare opptar ca.30 GB på disken, kommer jeg til å ha begge installert en periode, men tipper den perioden blir veldig kort, for Alpha testen i helgen ga virkelig mersmak!

Tipper fullversjonen blir enda bedre med nytt mesh og Bing teksturer.

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny PC, nye muligheter! Venter på 2024 og FSLabs, i mellomtiden har jeg satt opp P3Dv5 som maskinen tygger seg gjennom uten problemer med alle slidere på max. Morsomt!

Med FSLabs, Fenix, PMDG og Maddog på 2024, så blir P3D pensjonert etter lang og tro tjeneste. 2020 står jeg over å installere. Fikk den aldri til å fungere med småmaskinene. Av en eller annen grunn fløy de som om de veide 5 tonn og de kom aldri opp i høyde. Fenix var/er forbløffende bra, men i simulering av failures er det FSLabs som gjelder. Med begge modellene i samme sim, så er det bare å velge det beste alternativet for det man skal trene.

Jeg må ellers si at FSLabs i P3D med kontrollene satt opp korrekt, flyr veldig likt virkeligheten. Det har vært et av de få ankepunktene jeg har hatt med P3D, at selve flyvningen føltes kunstig. Her ser forøvrig 2024 veldig bra ut.

Moro med Sim om dagen! Ny Sim, Ny PC, Thrustmaster Airbus captains pack, Winwings A320 FCU/EFIS på vei, og jeg har også kjøpt en Streamdeck som jeg skal leke litt med. Har ikke vært borti den før, men den kan settes opp til det meste, også i simulator.

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...