Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. oktober Premium Medlem Del Skrevet 16. oktober Litt misvisende tittel kanskje, men nå nærmer det seg ny MSFS24, og nettsidene "flommer over" av utviklere som prøver å selge allskens smarte ideer mens det ennå er tid..... Selv er jeg nysgjerrig på hva som kommer, men er også veldig fornøyd med hva jeg har. Og en av modellene jeg er veldig fornøyd med, er FlyingIron sin fantastiske warbird Fw-190 A8. Synes den vokser mer og mer for hver flytur, så jeg har mer en nok å henge fingrene i til "next level" flysim kommer ut 🤩 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Flott bildeserie, Ernst. Er for øvrig som deg godt fornøyd med den versjonen jeg har. Tiden får vise om det blir oppgradering. Det kan kanskje være greit å avvente en stund for å registrere hva brukerne mener om 2024 versjonen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Siden den nye versjonen bare opptar ca.30 GB på disken, kommer jeg til å ha begge installert en periode, men tipper den perioden blir veldig kort, for Alpha testen i helgen ga virkelig mersmak! Tipper fullversjonen blir enda bedre med nytt mesh og Bing teksturer. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Ny PC, nye muligheter! Venter på 2024 og FSLabs, i mellomtiden har jeg satt opp P3Dv5 som maskinen tygger seg gjennom uten problemer med alle slidere på max. Morsomt! Med FSLabs, Fenix, PMDG og Maddog på 2024, så blir P3D pensjonert etter lang og tro tjeneste. 2020 står jeg over å installere. Fikk den aldri til å fungere med småmaskinene. Av en eller annen grunn fløy de som om de veide 5 tonn og de kom aldri opp i høyde. Fenix var/er forbløffende bra, men i simulering av failures er det FSLabs som gjelder. Med begge modellene i samme sim, så er det bare å velge det beste alternativet for det man skal trene. Jeg må ellers si at FSLabs i P3D med kontrollene satt opp korrekt, flyr veldig likt virkeligheten. Det har vært et av de få ankepunktene jeg har hatt med P3D, at selve flyvningen føltes kunstig. Her ser forøvrig 2024 veldig bra ut. Moro med Sim om dagen! Ny Sim, Ny PC, Thrustmaster Airbus captains pack, Winwings A320 FCU/EFIS på vei, og jeg har også kjøpt en Streamdeck som jeg skal leke litt med. Har ikke vært borti den før, men den kan settes opp til det meste, også i simulator. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.