Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. september Premium Medlem Del Skrevet 28. september Hadde tenkt å trappe ned MSFS2020 mens 2024 gikk seg til, men så dukket det opp en uimotståelig fristelse. Hangar Studios Super Decathlon ! Har noen baksete-timer i flytypen, så her vibrerte det i nostalgicellene. Og modellen innfrir forventninger til både kvalitet og flyegenskaper. Kjempeartig å utfordre gamle kunster, så her blir det ingen nedtrapping i flysimmingen 😅 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 28. september Del Skrevet 28. september Entusiasmen lenge leve! Fortsett med 2020. Flotte bilder også forresten. 👏 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. september Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. september Sitat Entusiasmen lenge leve! 😁 Lett å være entusiastisk når man har det artig ..... 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Klarte ikke å motstå fristelsen lenger, morsom sak denne her, helt egen flyfølelse! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. november Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. november Helt enig 🤩. Æ var så heldig å få noen uforglemmelige bakseteturer i Super Decathlon under et flyshow i Bodø på 80tallet, så det er ganske spesielt å "gjenoppleve" dette i MSFS. I virkeligheten var jeg mørbanket og kvalm etter å ha prøvd å dokumentere turene med kamera, mens i simmen kan jeg nyte denne gode modellen uten nevneverdig skrekk 😍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Herlig, ja jeg hadde nok også blitt kvalm av en tur i den, det holder fint med VR for min del! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.