MagTvei Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 30. juni Del Skrevet 30. juni Prøv Apple Maps. Suverent kvalitet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 30. juni Forfatter Del Skrevet 30. juni 4 timer siden skrev Jan R. Storelvmo: Prøv Apple Maps. Suverent kvalitet. Vurderer det, men det krever abonnement, har du noen eksempelbilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. juni Premium Medlem Del Skrevet 30. juni Ja jeg må innrømme at det ser veldig mye bedre ut enn "default" ( som jeg egentlig er/har vært veldig fornøyd med ). Noen tips om hvordan man erstatter default med arcGIS ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 30. juni Forfatter Del Skrevet 30. juni (endret) Bruker samme appen som Google maps: https://flightsim.to/file/19345/msfs-2020-google-map-replacement I tillegg bruker jeg litt Nvidia filter for lys/kontrast og fargeinnstillinger. (alt+F3) Endret 30. juni av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. juni Premium Medlem Del Skrevet 30. juni 5 minutter siden skrev MagTvei: Bruker samme appen som Google maps: https://flightsim.to/file/19345/msfs-2020-google-map-replacement I tillegg bruker jeg litt Nvidia filter for lys/kontrast og fargeinnstillinger. (alt+F3) Takk skal du ha, må finne meg en regnværsdag og prøve å sette meg inn i dette. Spesielt fargene er dårlige i default msfs 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 30. juni Del Skrevet 30. juni 5 timer siden skrev MagTvei: Vurderer det, men det krever abonnement, har du noen eksempelbilder? Nei, har ikke abonnement lengre på den appen. Men kvaliteten på de områdene jeg testet, både i Norge og i resten av verden var helt rå sammenlignet med Bing. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 30. juni Forfatter Del Skrevet 30. juni Ok, tror jeg venter og ser hvordan 2024 blir, før jeg evt. abonnerer på proversjonen. Mest fornøyd med ArcGIS + Nvidiafilter av gratisalternativene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 30. juni Premium Medlem Del Skrevet 30. juni 1 time siden skrev MagTvei: Ok, tror jeg venter og ser hvordan 2024 blir, før jeg evt. abonnerer på proversjonen. Mest fornøyd med ArcGIS + Nvidiafilter av gratisalternativene. Helt enig.! Med Nvidia filteret, for lys/kontrast og fargeinnstillinger. (alt+F3) . Med å anvende det filtret. så får man virkelig til de nyansene , man ønsker, å like.👍😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.