Gå til innhold

DCS: Phantom


Anbefalte innlegg

Som folket vet, så har Phantom'en gjort sitt inntog i DCS. Og FOR en modul det er. Den er rett og slett nydelig å fly, men såklart, det er ikke verdens enkleste maskin å fly bra. Men hei, morro uansett. Her er et knippe bilder fra litt testing og sånt, inkludert en tur fra Kiruna til Bodø med parkering foran det som skal være Shelter 104 men som overhodet ikke er riktig, pluss at det har et annet shelter rett ovenfor seg som jeg ikke husker var der.

 

 

Screen_240525_140426.jpg

Screen_240525_140637.jpg

Screen_240525_141639.jpg

Screen_240525_141643.jpg

Screen_240525_134449.jpg

Screen_240525_134807.jpg

Screen_240525_135653.jpg

Screen_240525_135932.jpg

Screen_240525_135952.jpg

Screen_240525_140237.jpg

Screen_240525_140254.jpg

Screen_240525_140309.jpg

Screen_240525_140318.jpg

Screen_240525_140338.jpg

Screen_240525_140426.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra, tror riktignok ikke en kan forvente at den militære delen av Bodø blir mer virkelighetstro enn pressefoto, flyfoto og satelittbilder vil vise ORBX, da fotoforbudet av området har vært gjeldenede i alle år til flystasjonen ble lagt ned, usikker på om det er videreført? Uansett, syns både Bodø og Phantomen ser kjempebra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden skrev Kim Kristensen:

Knallbra, tror riktignok ikke en kan forvente at den militære delen av Bodø blir mer virkelighetstro enn pressefoto, flyfoto og satelittbilder vil vise ORBX, da fotoforbudet av området har vært gjeldenede i alle år til flystasjonen ble lagt ned, usikker på om det er videreført? Uansett, syns både Bodø og Phantomen ser kjempebra ut.

Phantom'en er nydelig, rett og slett, og kjenner at lysta til å fly definitivt har kommet tilbake.

Når det gjelder Bodø, så kan man håpe at OrbX ihvertfall fikser de groveste feilene i forhold til shelter-utforming og hva enn pokker de driver med i 100-sløyfa (spesielt 104 og hva enn de har bygd tvers ovenfor 104). Er uansett mer interessert i at de fikser textures og slikt samt får på plass flere flyplasser og sånt opp langs kysten. Ikke misforstå, jeg er ganske godt fornøyd med Kola-kartet sånn generelt, men de har fortsatt en vei å gå før de er helt ferdige.

Når det er sagt, så klarte jeg å finne huset jeg bodde i der i Bodø samt Hunstad Ungdomsskole selv om bygningene har feil form og sånt, så de skal ha skryt for å få ting såpass bra på plass.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2024 klokken 10.33 skrev Kim Kristensen:

Vi «veteraner» fra flystasjonen vil nok aldri bli helt fornøyd uansett 😅 men er enig i at noen spesifikke detaljer blr på plass.

Har mine seriøse tvil, men hei, vi lever i håpet på at de mest graverende feilene blir løst. Har sett mange argumenter for og imot at Bodø blir virkelighetstro i DCS, mange av de på bakgrunn av hemmelighetsstempling, men synes det blir litt søkt med tanke på at området nå er under avvikling/demontering uansett.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Marius Sparby:

Har mine seriøse tvil, men hei, vi lever i håpet på at de mest graverende feilene blir løst. Har sett mange argumenter for og imot at Bodø blir virkelighetstro i DCS, mange av de på bakgrunn av hemmelighetsstempling, men synes det blir litt søkt med tanke på at området nå er under avvikling/demontering uansett.

Vil uansett tro at etterretningstjenester rundt om i verden lett får tak i layout og slikt på flyplasser utenom å måtte bruke DCS som referanse...hemmelighetsstemplet eller ei xD

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.5.2024 klokken 16.30 skrev Jan R. Storelvmo:

Vil uansett tro at etterretningstjenester rundt om i verden lett får tak i layout og slikt på flyplasser utenom å måtte bruke DCS som referanse...hemmelighetsstemplet eller ei xD

Tviler vilt på at ikke relevante myndigheter rundt omkring på planeten har tilgang til informasjonen om fargen som var i dusjene på Brakke A til enhver tid :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...