Mads Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar ...enn airbus A330. Uansnett hvordan, når og hvordan du skal reise skulle jeg ønske dette var flyet man fikk tildelt! Selvsagt måtte jeg teste ut Aa330-900Neo fra Headwind Simulatiion. Utrolig imponsert! Det ser ut som det kommer flere modeller fra denne "produsenten", som også baserer seg på FBW-Simulation!!! Fin cockpit for deres som liker long haul. Fungerer, etter der jeg har merket, like bra som FBW! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Ryktes at de jobber med en oppdatert 3D-modell, det blir bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Støtte for time acceleration? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar 8 timer siden skrev Jan R. Storelvmo: Støtte for time acceleration? Ja, men det er ikke alltid det blir helt vellykket. Jeg oppnår i hvert fall best resultat ved å pause simulatoren før time acceleration foretas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.