Kolbjørn Tørrissen Skrevet 7. februar Forfatter Skrevet 7. februar Er det noen som har en løsning på dette?? Siter
Dag Baardsen Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar (endret) Ser nesten ut som en eller annen mod gone berserk. Har du noen av de tidligere moddene med trær, terraforming o.l., evt. 3D-sceneries av Oslo installert som du kan avinstallere og prøve uten? Endret 7. februar av Dag Baardsen Siter
MagTvei Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Dette er tydeligvis en feil skapt av Asobo/MS, for den er der også med tom communitymappe. Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 8. februar Forfatter Skrevet 8. februar Antagelig men hva kan vi gjøre for å rette opp denne feilen?? Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Det er egentlig enkelt å fikse/fjerne med devtools i simmen. 1 Siter
MagTvei Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar 59 minutter siden skrev Jan R. Storelvmo: Det er egentlig enkelt å fikse/fjerne med devtools i simmen. Vi skulle kanskje hatt et sted å legge ut småfikser her på forumet? 1 Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 8. februar Forfatter Skrevet 8. februar Enig. Men hvordan går en fram i og finner devtools. Gi meg en oppskrift!! Siter
MagTvei Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar 2 timer siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Enig. Men hvordan går en fram i og finner devtools. Gi meg en oppskrift!! Siter
MagTvei Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar (endret) slettet Endret 8. februar av MagTvei dobbel Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar 4 timer siden skrev MagTvei: Vi skulle kanskje hatt et sted å legge ut småfikser her på forumet? Flightsim.to. Den er vel også mer oversiktlig enn det ville vært her på forumet. 1 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar 3 timer siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Enig. Men hvordan går en fram i og finner devtools. Gi meg en oppskrift!! Se innlegget til @MagTvei Ellers finner du det meste på nettet fra kilder som f.eks Youtube. Siter
MagTvei Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar (endret) Her er en for å fjerne trær: Endret 9. februar av MagTvei Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Dette var jo "enkelt"! Jeg mener egentlig det motsatte. Jeg får bare la det være som det er, men takk for at dere forsøker å hjelpe meg. 1 Siter
MagTvei Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar 51 minutter siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Dette var jo "enkelt"! Jeg mener egentlig det motsatte. Jeg får bare la det være som det er, men takk for at dere forsøker å hjelpe meg. Ja, det er jo en prosedyre man må lære seg og som tar litt tid første gang, men det går nok greiere etter hvert som man kommer inn i rekkefølgen. Har ikke gjort det selv heller (foreløpig). Trærne er jo generelt alt for store i Oslo. Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar Øvelse gjør mester,KAN HENDE! Siter
MagTvei Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Fikk tråklet meg igjennom den siste tutorialen, og det gikk bra! 1 Siter
Dag Baardsen Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Der ja, og fått med gamlejobben min i Skur 39 1 Siter
MagTvei Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Da har jeg brukt motorsaga og lastet opp mine første filer på Flightsim.to, fikser for viltvoksende trær i Oslo og Lillestrøm. Tar vel litt tid før/dersom de blir godkjent. 1 3 Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 12. februar Premium Medlem Skrevet 12. februar 1 time siden skrev MagTvei: Da har jeg brukt motorsaga og lastet opp mine første filer på Flightsim.to, fikser for viltvoksende trær i Oslo og Lillestrøm. Tar vel litt tid før/dersom de blir godkjent. Hei.! Det ble skjikkelig supert. Som dem sier. Creme De La Creme.👍👍👍 1 Siter
Dag Baardsen Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Lenker: https://flightsim.to/file/69122/oslo-treefix https://flightsim.to/file/69120/lillestrom-autogen-tree-removal 1 Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 15. februar Forfatter Skrevet 15. februar Hurra!! Dette trengte vi. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.