Kolbjørn Tørrissen Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 7. februar Forfatter Del Skrevet 7. februar Er det noen som har en løsning på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) Ser nesten ut som en eller annen mod gone berserk. Har du noen av de tidligere moddene med trær, terraforming o.l., evt. 3D-sceneries av Oslo installert som du kan avinstallere og prøve uten? Endret 7. februar av Dag Baardsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Dette er tydeligvis en feil skapt av Asobo/MS, for den er der også med tom communitymappe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 8. februar Forfatter Del Skrevet 8. februar Antagelig men hva kan vi gjøre for å rette opp denne feilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Det er egentlig enkelt å fikse/fjerne med devtools i simmen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar 59 minutter siden skrev Jan R. Storelvmo: Det er egentlig enkelt å fikse/fjerne med devtools i simmen. Vi skulle kanskje hatt et sted å legge ut småfikser her på forumet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 8. februar Forfatter Del Skrevet 8. februar Enig. Men hvordan går en fram i og finner devtools. Gi meg en oppskrift!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar 2 timer siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Enig. Men hvordan går en fram i og finner devtools. Gi meg en oppskrift!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar (endret) slettet Endret 8. februar av MagTvei dobbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar 4 timer siden skrev MagTvei: Vi skulle kanskje hatt et sted å legge ut småfikser her på forumet? Flightsim.to. Den er vel også mer oversiktlig enn det ville vært her på forumet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar 3 timer siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Enig. Men hvordan går en fram i og finner devtools. Gi meg en oppskrift!! Se innlegget til @MagTvei Ellers finner du det meste på nettet fra kilder som f.eks Youtube. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar (endret) Her er en for å fjerne trær: Endret 9. februar av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar Dette var jo "enkelt"! Jeg mener egentlig det motsatte. Jeg får bare la det være som det er, men takk for at dere forsøker å hjelpe meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar 51 minutter siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Dette var jo "enkelt"! Jeg mener egentlig det motsatte. Jeg får bare la det være som det er, men takk for at dere forsøker å hjelpe meg. Ja, det er jo en prosedyre man må lære seg og som tar litt tid første gang, men det går nok greiere etter hvert som man kommer inn i rekkefølgen. Har ikke gjort det selv heller (foreløpig). Trærne er jo generelt alt for store i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar Øvelse gjør mester,KAN HENDE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Fikk tråklet meg igjennom den siste tutorialen, og det gikk bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Der ja, og fått med gamlejobben min i Skur 39 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Da har jeg brukt motorsaga og lastet opp mine første filer på Flightsim.to, fikser for viltvoksende trær i Oslo og Lillestrøm. Tar vel litt tid før/dersom de blir godkjent. 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 12. februar Premium Medlem Del Skrevet 12. februar 1 time siden skrev MagTvei: Da har jeg brukt motorsaga og lastet opp mine første filer på Flightsim.to, fikser for viltvoksende trær i Oslo og Lillestrøm. Tar vel litt tid før/dersom de blir godkjent. Hei.! Det ble skjikkelig supert. Som dem sier. Creme De La Creme.👍👍👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Lenker: https://flightsim.to/file/69122/oslo-treefix https://flightsim.to/file/69120/lillestrom-autogen-tree-removal 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 15. februar Forfatter Del Skrevet 15. februar Hurra!! Dette trengte vi. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.