MagTvei Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar https://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php/134394-Supermarine-Spitfire-XIX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. februar Forfatter Del Skrevet 4. februar Ikke Flyingiron standard, men ble bedre ved å bytte til FI lyd og engines.cfg fil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Interesant, Griffon Spitfire’ne skal jo være et helt annet monster å fly til sammenligning med Merlin maskinene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. februar Forfatter Del Skrevet 4. februar 1 time siden skrev Kim Kristensen: Interesant, Griffon Spitfire’ne skal jo være et helt annet monster å fly til sammenligning med Merlin maskinene. Ja, men på denne modellen var flyegenskapene så dårlige at jeg nå har byttet nesten alt som påvirker dem med FlyingIron sine verdier. Så nå flyr den akseptabelt bra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar 5 timer siden skrev MagTvei: Ja, men på denne modellen var flyegenskapene så dårlige at jeg nå har byttet nesten alt som påvirker dem med FlyingIron sine verdier. Så nå flyr den akseptabelt bra. Spit-en fra Flyingiron "logrer" hele tiden hos meg. Burde hatt en yaw damper. men neppe på disse flyene. Noen flere med denne erfaringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.