cropduster81 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar https://www.etsy.com/no-en/listing/1501846374/b737-full-electronic-thrust-lever-kit?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=737+throttle&ref=sr_gallery-1-5&bes=1&sts=1&organic_search_click=1 Selger dette settet ubrukt da jeg har endt opp med dobbelt. Fungerer veldig enkelt og gir en stor ekstra innlevelse. Les anmeldelsene som folk skriver. Selges for 1500 kr da jeg har betalt frakt/ toll til norge, men pris kan diskuteres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Egil Nielsen Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar kjøper det gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Egil Nielsen Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar blir borte fra nettet en stund er tilbake ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 2. februar Premium Medlem Del Skrevet 2. februar er de med usb port rett in i pc?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 2. februar Premium Medlem Del Skrevet 2. februar 1 time siden skrev christerE: er de med usb port rett in i pc?. Unskyld at jeg bryr meg. Svaret er JA. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cropduster81 Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Den 2.2.2024 klokken 9.44 skrev Kjell-Egil Nielsen: blir borte fra nettet en stund er tilbake ikveld Hei Kjell Egil! Beklager at jeg ikke har svart deg. Er du fortsatt interessert kan du kjøpe de. Gi meg beskjed i så fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Egil Nielsen Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Jeg står over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.