Kim Kristensen Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar (endret) Av og til ser en jo en del bilder av Corsair'en her inne, og det drar minnene tilbake til Microsofts Combat Flightsimulator serie en hold på med rundt midten av 2000 tallet, da ble jeg til slutt inspirert nok til å ta en liten tur i WT. Endret 8. januar av Kim Kristensen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Corsairen er lekker, jeg håper DCS-versjonen nærmer seg release. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. januar Forfatter Del Skrevet 9. januar Syns jeg så noen glimt av den i traileren DCS la ut her nylig, så nært nok fårestående er den nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Den har vært under utvikling i lang tid nå, og har visst vært gjennom flere store redesigns i løpet av den perioden, så ting tar tid. Ser frem til å prøve den (og Hellcaten) med hngarskipsoperasjoner fra andre verdenskrig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.