Dag Baardsen Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 (endret) Kvernberget/Kristiansund er tilbake på flightsim.to i oppdatert utgave. ENKB har fått flere oppstillingsplasser, hangar ved flyklubben og riktig paint og oppmerking flere steder etter et par besøk med mobilkameraet i fjor. Nå kan man takse til flyklubbhangar og i tillegg henger parkeringene sammen slik at man får taxi guidance på alle steder. Det er ikke gjort noe forsøk på 3D-modellering, så dette er kun default-scenery plassert på litt andre måter enn Asobo-standard-flyplassen. Bruk gjerne også Wombiiactual sin ENXX for å få litt flere sceneryobjekter på plassen, bl.a. Avinor-brannbiler. https://flightsim.to/file/65575/enbl-kristiansund-kvernberget-enhanced-airport (Ja, jeg vet at lenken inneholder enbl, men oppdaget det først etter at jeg publiserte på flightsim.to. enkb skulle det stått) Endret 13. desember 2023 av Dag Baardsen 5 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Greit nok, men det er ikke alt som kommer med når en laster ned bare noen få bit av over 100 mb. hva gjør en med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 16. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2023 Jeg skjønner ikke hva du mener. Hjelp meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Hele filen er bare på 184 kB. Er det korrekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 17. desember 2023 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2023 29 minutter siden skrev Birger Blomvik: Hele filen er bare på 184 kB. Er det korrekt? Hei.! Rettelse. Utpakket er den, 7,06 MB 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 Det stemmer nok, men jeg ser ikke noen særlig forskjell fra default, Vil ha mer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. desember 2023 Del Skrevet 18. desember 2023 1 time siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Det stemmer nok, men jeg ser ikke noen særlig forskjell fra default, Vil ha mer! Du får sette igang og modellere ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.