Kim Kristensen Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Er det noe Phantomen ikke kan? Når ting flyter, så flyter det virkelig både med å ta ut bakkemål og hilse på Fishbed's på vei hjem. 😁 (ser det er en bug ute å går der bomber og missiler blir usynelige straks de forlater flyet i replay funksjonen av WT, håper det rettes snart) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. november 2023 Del Skrevet 27. november 2023 Det er så lenge siden jeg har spilt War Thunder at jeg må spørre, spiller du multiplayer her, eller er det nå mulig å sette opp egne scenarier i War Thunder som man kan spille alene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. november 2023 Forfatter Del Skrevet 27. november 2023 Etter hva jeg forstår kan man sette opp egne missions på pc, men at det krever litt kunnskap. Selv flyr jeg stortsett kun i såkalt Enduring Confrontation, som er WTs simulatormodus. Der fly man riktignok mot andre og AI fly, men står rimelig fritt til å gjøre den en måtte ønske og finne på selv, samt at en aldri vet helt hva en ender med å møte i lufta. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.