Gå til innhold

SF-260 fra SimSkunkWorks


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Er spent på din erfaring med Marchettien. En nydelig modell, og store forventninger, men enkelte reaksjoner i div fora har holdt meg unna, foreløpig. Spørs om man ikke er fullstendig bortskjemt av Comanche’n, så andre utviklere ikke har muligheter for å nå samme kvalitetskrav til sine modeller ?  Må innrømme at jeg har selv begynt å hive ut modeller som før var «fantastiske» 🥴. Håper A2A får følge av andre utviklere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er ikke på A2A nivå selvfølgelig, lyden trenger bl.a. sårt en oppdatering, så den har jeg foreløpig byttet ut med Carenado C182 lyd, siden den har omtrent samme motor. (Sound="\..\..\Carenado_C182RG\sound").

Men den er fint modellert og flyr veldig bra, så godt fornøyd med kjøpet. Simskunkworks har jo vært bra på oppdateringer tidligere, så jeg regner med at de kommer.

P.S. Regner med at du ikke har kastet ut Starfighteren 🙂

Endret av MagTvei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev MagTvei:

P.S. Regner med at du ikke har kastet ut Starfighteren

Absolutt ikke ,  den luftes regelmessig, både 2-setern og ensetern, og er uovertruffen i flyfeeling .  Kunne ha vært litt bedre i systemsimulering og detaljert, men har den magiske balansen mellom realisme og underholdning. 

Godt å høre at Marchettien flyr bra, og at du har funnet en god løsning for lyden. Da tror jeg faktisk at æ skal finne plass til den i hangaren min 😁.

Takker for god info ☺️

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...