Gå til innhold

Simulator i LETO-hallen Dal


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ja, gav bort noen timer i julegave til senior for et par år siden. Trivelig kar som holder dette gående. Vi tok en flight fra ENGM-ENBR og videre til ENHD med retur igjen til Bergen. Vi har vært heldige og fått testet noen Level-D simulatorer både i inn- og utland gjennom årene, takket være fars absurd gode evne til å bygge nettverk med folk, men dette var ingen dårlig opplevelse. Her var det meste på plass og vi hadde ingen problemer med å "bare sette i gang" etter de prosedyrene vi kjenner. Jeg fikk snakket litt med han som driver det om komponenter og software og jeg er imponert over hva de har fått til. Han som driver det nevnte at han pleier å delta med opplæring, men om du har vært i simulator før, kan man få mulighet til å holde på selv som vi foretrekker. 

Noen vil kanskje mene at prisen er stiv, men når jeg selv tenker gjennom arbeidstimer, leie av lokaler, komponenter og strøm, var det ikke så galt likevel. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg har vært der flere ganger, og det kan trygt anbefales. Har også hatt med meg kommersielle pilot venner, som synes denne var bra. Enkel booking på nett eller telefon. Veldig hyggelige folk. Du får den hjelpen du behøver, eller om du er kompetent får du utfolde deg fritt. Scenerydetaljer spiller ikke så stor rolle når du flyr en sånn maskin uansett.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...