Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. mai 2023 Premium Medlem Skrevet 12. mai 2023 Med "Pappy" Boington som skvadronsleder, fløy Corsair fra øyer i Stillehavet. Boington skjøt ned 28 fiendefly, før han selv ble skutt ned, og ble holdt som krigsfange i 20 måneder. Milviz/Blackbird har laget en makalaus god modell av Corsair, som jeg flyr regelmessig med stor begeistring ☺️ 4 Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. mai 2023 Skrevet 12. mai 2023 Sønnen min på fire er storfan av Corsairen - så vi måtte også prøve denne, den var slett ikke verst. 1 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 12. mai 2023 Skrevet 12. mai 2023 Fine bilder! Hvor er det du flyr, @Ernst K.Furuhatt? 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. mai 2023 Forfatter Premium Medlem Skrevet 12. mai 2023 53 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Fine bilder! Hvor er det du flyr, @Ernst K.Furuhatt? Husker ikke hvilken øy i farta, men langt uti Stillehavet 😳 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. mai 2023 Forfatter Premium Medlem Skrevet 12. mai 2023 3 timer siden skrev Fredrik Edvardsen: Sønnen min på fire er storfan av Corsairen - så vi måtte også prøve denne, den var slett ikke verst. No var æ på nippet til å bli fornærmet, trudde nesten du mente at Corsair’n passet best til fireåringer...... 🥴😁 1 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 12. mai 2023 Skrevet 12. mai 2023 7 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Husker ikke hvilken øy i farta, men langt uti Stillehavet 😳 Fant ut av det. Første bildet ditt avslørte det faktisk. Aitutaki, Cook øyene 1 Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. mai 2023 Skrevet 12. mai 2023 8 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: No var æ på nippet til å bli fornærmet, trudde nesten du mente at Corsair’n passet best til fireåringer...... 🥴😁 Haha, neida, Corsairen passer til barn i alle aldre den Den er nok gjevnt over litt vanskelig å fly for de fleste fire-åringer, sjefen her rekker ikke ned til pedalene, så det må bli et samarbeid hvis vi skal fly den 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.