Jan Arne Sjøholt Skrevet 25. april 2023 Del Skrevet 25. april 2023 Hei, prøvde Oculus 2, men syns det ble uklart og noe tungvinnt siden det ikke er "hender" som er aktive. Altså jeg kan ikke bruke de på instrumentene. Det er jo ønsket:) Er det noen som vet om noen typer som har de mulighetene.? Oculus ble levert tilbake siden det var litt mer jeg ville ha:) Er det faktisk en mulighet og kunne bruke hendene på stikka og ellers instrumentene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. april 2023 Del Skrevet 25. april 2023 Er det dette du mener? https://mixed-news.com/en/new-haptic-gloves-aim-to-make-controllers-obsolete/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasBecsan Skrevet 25. april 2023 Del Skrevet 25. april 2023 7 timer siden skrev Jan Arne Sjøholt: Hei, prøvde Oculus 2, men syns det ble uklart og noe tungvinnt siden det ikke er "hender" som er aktive. Altså jeg kan ikke bruke de på instrumentene. Det er jo ønsket:) Er det noen som vet om noen typer som har de mulighetene.? Oculus ble levert tilbake siden det var litt mer jeg ville ha:) Er det faktisk en mulighet og kunne bruke hendene på stikka og ellers instrumentene.... Det finnes noen alternativer der ute slik som Leap motion og innebygd hand tracking. Det er forøvrig ikke støttet i MSFS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 25. april 2023 Forfatter Del Skrevet 25. april 2023 2 timer siden skrev MagTvei: Er det dette du mener? https://mixed-news.com/en/new-haptic-gloves-aim-to-make-controllers-obsolete/ Ja, igrunn, men fant ikke noe pris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 25. april 2023 Forfatter Del Skrevet 25. april 2023 56 minutter siden skrev JonasBecsan: Det finnes noen alternativer der ute slik som Leap motion og innebygd hand tracking. Det er forøvrig ikke støttet i MSFS. Ok, så lenge MSFS ikke støtter dette, er det kanskje ikke noe poeng i det hele:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. april 2023 Del Skrevet 25. april 2023 Aerofly FS 4 har dette her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.