Gå til innhold

Tips til Vr briller


Jan Arne Sjøholt

Anbefalte innlegg

Hei, prøvde Oculus 2, men syns det ble uklart og noe tungvinnt siden det ikke er "hender" som er aktive. Altså jeg kan ikke bruke de på instrumentene. Det er jo ønsket:) Er det noen som vet om noen typer som har de mulighetene.? Oculus ble levert tilbake siden det var litt mer jeg ville ha:) Er det faktisk en mulighet og kunne bruke hendene på stikka og ellers instrumentene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden skrev Jan Arne Sjøholt:

Hei, prøvde Oculus 2, men syns det ble uklart og noe tungvinnt siden det ikke er "hender" som er aktive. Altså jeg kan ikke bruke de på instrumentene. Det er jo ønsket:) Er det noen som vet om noen typer som har de mulighetene.? Oculus ble levert tilbake siden det var litt mer jeg ville ha:) Er det faktisk en mulighet og kunne bruke hendene på stikka og ellers instrumentene....

Det finnes noen alternativer der ute slik som Leap motion og innebygd hand tracking. Det er forøvrig ikke støttet i MSFS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...