Gå til innhold

Fjerne statiske fly, Drzewiecki EETN, EPKK


Karl M

Anbefalte innlegg

Hei!

Har to flotte flyplasser, EETN og EPKK, skapt av Drzewiecki, kjøpt via Orbx. De er imidlertid pepret med statiske flymaskiner i forskjellige varianter og jeg lurer på om noen kjenner fremgangsmåten for å fjerne ett eller flere av disse?

Jeg har lokalisert en undermappe under hver av disse flyplassene i Community, som heter 'Textures'. Her finner jeg det jeg antar er disse statiske flyene, i tillegg til en hel masse annet innhold. Hver og en maskin har det som ser ut som to filer tilknyttet seg, hhv. '.dds image' og '.JSON'.

Kan jeg fjerne filene merket 'Aircraft' i tur og orden uten at det blir texas?

På forhånd takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden skrev Karl M:

Hei!

Har to flotte flyplasser, EETN og EPKK, skapt av Drzewiecki, kjøpt via Orbx. De er imidlertid pepret med statiske flymaskiner i forskjellige varianter og jeg lurer på om noen kjenner fremgangsmåten for å fjerne ett eller flere av disse?

Jeg har lokalisert en undermappe under hver av disse flyplassene i Community, som heter 'Textures'. Her finner jeg det jeg antar er disse statiske flyene, i tillegg til en hel masse annet innhold. Hver og en maskin har det som ser ut som to filer tilknyttet seg, hhv. '.dds image' og '.JSON'.

Kan jeg fjerne filene merket 'Aircraft' i tur og orden uten at det blir texas?

På forhånd takk! 

Note: To remove various objects on the airport, go to “drzewieckidesign-airport-eetn-tallinn\scenery\Tallinn Airport MFS” and rename the following files:

• Remove Static Aircraft: EETN_STATIC.BGL -> EETN_STATIC.BGL.bak
• Remove Parked Cars: EETN_CARS.BGL -> EETN_CARS.BGL.bak
• Remove 3D People: EETN_PEOPLE.BGL -> EETN_PEOPLE.BGL.bak
• Remove Static VDGS stands (recommended if you use GSX): EETN_VDGS.BGL -> EETN_VDGS.BGL.bak

Note: To remove static aircraft, rename the file at “drzewieckidesign-airport-epkk-krakow\scenery\EPKK Krakow MSFS\EPKK_Static.BGL” to “EPKK_Static.BGL.bak”.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...