mikced76 Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Hej Är det någon som vet var man kan hitta en bättre mesh för Norge och framförallt för Lofoten. Det fanns en 7m på flightsim.to tidigare men den är numera borttagen tyvärr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Det var jeg som laget den - ble fjernet fra flightsim.to pga. deres terms of condition. Kan legge den opp igjen i løpet av helga! Imens kan du laste den ned herfra: https://we.tl/t-SxfycgEfxZ (lenken utgår om en uke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Taburet har et 15m mesh som dekker hele Norge, men som det meste annet fra Taburet er dette fullstendig ubrukelig. Hakker og fryser noe forferdelig, så det ble avinstallert rett etter testing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 (endret) 13 timer siden skrev Dag Baardsen: Det var jeg som laget den - ble fjernet fra flightsim.to pga. deres terms of condition. Kan legge den opp igjen i løpet av helga! Imens kan du laste den ned herfra: https://we.tl/t-SxfycgEfxZ (lenken utgår om en uke) Dette meshet lager en stor feil i terrenget nord og syd for ENSK Stokmarknes hos meg: Endret 1. april 2023 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. april 2023 Del Skrevet 3. april 2023 Takk for tips - tenkte jeg skulle generere dette helt på nytt, og da er forh.vis dette problemet borte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 9. april 2023 Del Skrevet 9. april 2023 Jeg har gjort en del tester og funnet ut at default-mesh fra Nordic Update for Lofoten er atskillig mere detaljert enn 7m, så mitt mesh fra Lofoten er det ikke noe poeng å installere. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.