Gå til innhold

Cowansim H125 for MSFS


Anbefalte innlegg

Kjøpte denne og testet. Cowansim sine helikoptre er meget bra i X-plane. Dessverre så har MSFS langt igjen når det kommer til helikopter simulering, så for min del blir det rett tilbake til X-plane inntil Asobo har fått en flight model til helikopter på lik linje med hva man finner i X-plane, DCS og Aerofly. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden skrev Torbjørn M:

Ah, takk for info. Etter han karen her har flydd noen runder i mine gamle hjemtrakter, bør jo denne testes i helgen. Takker og bukker. 

PS: Denne YT-kanalen anbefales!

 

Har fulgt med på de videoen der. Interessant perspektiv! Håper vi får se en oppdatering til H125en med glasscockpit etterhvert.

 

9 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Kjøpte denne og testet. Cowansim sine helikoptre er meget bra i X-plane. Dessverre så har MSFS langt igjen når det kommer til helikopter simulering, så for min del blir det rett tilbake til X-plane inntil Asobo har fått en flight model til helikopter på lik linje med hva man finner i X-plane, DCS og Aerofly. 

Ser frem videre utvikling av helikoptre i MSFS. Mye potensiale i simulatoren. Med det sagt så kan jeg fint kose meg med en "ambulanseflyvning" med HPG sin H145, eller en ferry-flight fra A til B uten de altfor store manøvrene, slik som DCS gjerne byr på ved flere anledninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Kjøpte denne og testet. Cowansim sine helikoptre er meget bra i X-plane. Dessverre så har MSFS langt igjen når det kommer til helikopter simulering, så for min del blir det rett tilbake til X-plane inntil Asobo har fått en flight model til helikopter på lik linje med hva man finner i X-plane, DCS og Aerofly. 

Hvordan får du den ut av idle? Jeg trykker på twistgrip, men ingenting skjer.

EDIT: Glem det. Er en bug når man starter på helipad og motorene går. Virket ved cold start på vanlig parkering.

Endret av Vetle T. Fosse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Vetle T. Fosse:

Ser frem videre utvikling av helikoptre i MSFS. Mye potensiale i simulatoren. Med det sagt så kan jeg fint kose meg med en "ambulanseflyvning" med HPG sin H145, eller en ferry-flight fra A til B uten de altfor store manøvrene, slik som DCS gjerne byr på ved flere anledninger

Samme her. Er ikke egentlig snakk om de helt store manøvrene, men helt grunnleggende ting som må på plass. Virker som Asobo har mange jern i ilden så er forberedt på at det vil komme til å ta tid, spesielt med tanke på at nesten ingenting ble gjort på helikopter fronten i SU12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...