Gå til innhold

VR Settings, applikasjoner osv.


Sauron

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter å ha kjøpt ny maskin prøver jeg meg på VR igjen. Men det er jo et salig "kaos" for å finne rette innstillinger osv. Hva er deres erfaringer på hva som funker og ikke? Spesielle apper som er et must? Før jeg starter MSFS starter jeg Oculus programvaren. Deretter Oculus Debug Tool (vet ikke om denne må startes hver gang?). Videre OpenXR Toolkit Companion App og til slutt OpenXR Tools for Windows Mixed Reality. Nå er jeg fersk i dette så jeg har liten erfaring og er slett ikke sikker alt dette er "nødvendig" eller hva sammenhengen mellom dem er. Noen som vil prøve seg på en enkel forklaring? 

For øyeblikket føler jeg at jeg har ok frame-rate i VR, dvs. ikke så mye lagging og stuttering der jeg flyr. Eneste nå som jeg savner er skarphet for å kunne lese instrumenter bedre, som eksempelvis i B737-800 fra PMDG. Eller er det en lost case med Oculus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev MagTvei:

Er det Quest 2 dere mener? For analoge GA fly og warbirds etc. fungerer det fint hos meg, lett å lese instrumentene.

Ja er Quest 2. Men sliter med å lese instrumenter. Merket det spesielt i dag på Beach Kingen….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...