Gå til innhold

Hyggelig gjensyn.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

I 2006 var jeg så heldig å få være med "Flygande Veteraner" i sin vakkert restaurerte DC-3 i fargene til SAS "Fridtjof Viking" ,  SE-CFP.  Flyturen gikk fra Bodø,  videre over Gildeskål,  Meløy og Beiarn, bortom Børvasstindene og landing tilbake i Bodø.  Et artig minne,  og i dag gjorde jeg samme turen i MSFS.

sa1.jpg

sa2.jpg

sa3.jpg

sa4.jpg

sa5.jpg

sa6.jpg

sa7.jpg

sa8.jpg

sa9.jpg

sa10.jpg

sa11.jpg

sa12.jpg

sa13.jpg

sa14.jpg

sa15.jpg

sa16.jpg

sa17.jpg

  • Like 8
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

feiget ut da flyskrekken tok overhånd? 😅

..........😲 oooops,  vi fløy jo bare lavt og sakte 😎.   Neida,  flyet var/er i god stand,  og noen ganger må man bare legge bort alt av tanker om hva som kan gå galt.  Turen var en opplevelse av lyder, vibrasjoner, lukt  og entusiastiske passasjerer 😊  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

En herlig, nostalgisk bildeserie. Likte godt sammensetningen av MSFS foto og real foto 👍

Takker å bukker 😁 ,  har hatt ideen ei stund,  men det var først nå som DC-3ern endelig ble bra nok til å gjennomføre.  Ekstra artig var det at jeg husker godt både lyder og flyfeelingen,  og at flyturen forløp veldig likt den i 2006 ☺️ .

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...