Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 23. februar 2023 I 2006 var jeg så heldig å få være med "Flygande Veteraner" i sin vakkert restaurerte DC-3 i fargene til SAS "Fridtjof Viking" , SE-CFP. Flyturen gikk fra Bodø, videre over Gildeskål, Meløy og Beiarn, bortom Børvasstindene og landing tilbake i Bodø. Et artig minne, og i dag gjorde jeg samme turen i MSFS. 8 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 Nå jeg skal si at jeg nesten var med på den flighten der men feiget ut da flyskrekken tok overhånd? 😅 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. februar 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. februar 2023 Sitat feiget ut da flyskrekken tok overhånd? 😅 ..........😲 oooops, vi fløy jo bare lavt og sakte 😎. Neida, flyet var/er i god stand, og noen ganger må man bare legge bort alt av tanker om hva som kan gå galt. Turen var en opplevelse av lyder, vibrasjoner, lukt og entusiastiske passasjerer 😊 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 23. februar 2023 Del Skrevet 23. februar 2023 En herlig, nostalgisk bildeserie. Likte godt sammensetningen av MSFS foto og real foto 👍 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. februar 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. februar 2023 Sitat En herlig, nostalgisk bildeserie. Likte godt sammensetningen av MSFS foto og real foto 👍 Takker å bukker 😁 , har hatt ideen ei stund, men det var først nå som DC-3ern endelig ble bra nok til å gjennomføre. Ekstra artig var det at jeg husker godt både lyder og flyfeelingen, og at flyturen forløp veldig likt den i 2006 ☺️ . 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.