Henrik Isaksen Skrevet 20. februar 2023 Del Skrevet 20. februar 2023 Enda et Flesland scenery på markedet. Må si nye terminalen virker relativt bra laget, men generelt sett ikke megaimponert. Bedre enn R&D på noe, dårligere på andre ting. Holder meg nok til freeware enda https://secure.simmarket.com/salvuz-enbr-bergen-flesland-airport-msfs.phtml 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornax Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Noen som har fått testet ut RDPreset og/eller Salvuz sin ENBR til msfs - og kan anbefale eller ei? Tenker da spesielt på RWY profile, slik at rullebanen ikke virker helt flat, og andre positive ting ved scenery'ene. Bruker Wombii sin, og synes den er veldig bra... Innflyging BR - virker kanskje ikke så ekstremt sloped som jeg trodde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 Ser bedre ut enn RDpresets på screenshots i alle fall Riktig høydeprofil på ting er egentlig ikke så vanskelig i Norge, da default elevation mesh ble veldig nøyaktig rundt flyplasser med nordic world update. Vi har også gode offentlige kilder på slikt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 Sees fra 1:31.30 her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 3. april 2023 Del Skrevet 3. april 2023 Er på påskesalg hos IniBuilds for 14.39 GBP, kjøpte den nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. april 2023 Del Skrevet 4. april 2023 Veldig godt modellert og bra teksturer, men erfarer at denne blir litt for tungdrevet for min gamle maskin. Så blir nok å gå tilbake til Kjetil sin versjon her snart. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.