MagTvei Skrevet 8. februar 2023 Del Skrevet 8. februar 2023 https://forum.inibuilds.com/topic/18265-welcome-to-the-typhoon-introducing-the-inibuilds-bf108-taifun-for-microsoft-flight-simulator/ 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2023 Widerøe brukte to av dem til fotografering i 1952-53, overtatt etter tyskerne. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Ser super ut, men vet du når den blir tilgjengelig for nedlasting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2023 (endret) Vet ikke mer enn at den kommer innen 1. mars 🙂 Endret 20. februar 2023 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 Innstallert nå etter mye bask og bram, forstår ikke at det skal være nødvendig å gjøre det så komplisert. Ellers er å si at flyet et fint, men jeg synes at Classic Hangard sitt for FSX er bedre, særlig når en ser på prisen, over 500 kroner er litt drøyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 16,99 eur på simmarket.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2023 41 minutter siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Innstallert nå etter mye bask og bram, forstår ikke at det skal være nødvendig å gjøre det så komplisert. Ellers er å si at flyet et fint, men jeg synes at Classic Hangard sitt for FSX er bedre, særlig når en ser på prisen, over 500 kroner er litt drøyt. 500kr? Hvor kjøpte du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 27. februar 2023 Del Skrevet 27. februar 2023 kjøpte den på Inibuilds, men summen jeg skrev er nok feil, den kostet nok ikke så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2023 17 euro der ja 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg kjøpte hos Inibuild og betalte 14,99 Euro. Ellers begynner jeg å bli bedre fortrolig med modellen, som flyr veldig bra så lenge jeg er alene pilot, og ikke har med noe bagasje eller andre passasjerer. Skulle jeg ønske meg en forandring til det bedre, måtte det være mer merkbar luftmotstand ved bruk av flaps. Jeg hadde også modellen fra "Classic Hangars" i FSX, men synes DEN hadde dårligere FM enn denne fra Inibuild. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 1. mars 2023 Del Skrevet 1. mars 2023 Den 27.2.2023 klokken 18.45 skrev Ernst K.Furuhatt: Jeg kjøpte hos Inibuild og betalte 14,99 Euro. Ellers begynner jeg å bli bedre fortrolig med modellen, som flyr veldig bra så lenge jeg er alene pilot, og ikke har med noe bagasje eller andre passasjerer. Skulle jeg ønske meg en forandring til det bedre, måtte det være mer merkbar luftmotstand ved bruk av flaps. Jeg hadde også modellen fra "Classic Hangars" i FSX, men synes DEN hadde dårligere FM enn denne fra Inibuild. Har hatt flyet et par uker. Installering var ikke noe problem. Fungerer utmerket til å være et veteran fly. Krever litt tilvenning. I motsetning til Asobo finner man det meste som Carenado leverer til sine fly, men til lavere pris hvor slikt aldri er å finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 1. mars 2023 Del Skrevet 1. mars 2023 Siden flyet har vært å finne i SimMarket en stund, finnes flere anmeldelser av flyet allerede. Sjelden får fly til så lav pris så enstemig positiv mottakelse. Ta gjerne en titt på denne her på YouTube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 1. mars 2023 Del Skrevet 1. mars 2023 Den 27.2.2023 klokken 13.52 skrev MagTvei: 500kr? Hvor kjøpte du det? Hadde ingen problem med det jeg kjøpte på SimMarket. Instalerte problemfritt på et pa minutt, og har fungert utmert hele tiden siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.