Rune Karlsen 2 Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) Er det mulig å fly MSFS på google maps? Litt mer realistisk terreng? Endret 29. januar 2023 av Rune Karlsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 https://flightsim.to/file/19345/msfs-2020-google-map-replacement Men vær obs på at du mister color correction på satellittdata ved å bruke Google. Har prøvd den selv og i enkelte områder ser det bedre ut, men andre ikke. Noen områder ser helt grelle ut i google så det er ingen vidundermedisin etter min mening. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 29. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2023 Hvordan får man avinstalet google maps i MSFS om det ikke blir bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 29. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2023 Har prøvet å installere, men kom ikke lenger enn til en server som jeg ikke fikk tilgang til. Må ha en lisens.? Hvor får man tak i en slik lisens? Er det bryet verd? Er det flere som har erfaringer med Google maps og MSFS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) Det er ikke bryet verdt, spør du meg. Har brukt det mye av og på. Du trenger ikke lisens på vanlig Google maps. Endret 29. januar 2023 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Har du simulatoren din i drift fortsatt, Rune? Full size altså i Brandbu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 31. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2023 Nei de er solgt alle sammen, men jeg er i gang med å bygge en ny med VR 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Den 31.1.2023 klokken 21.28 skrev Rune Karlsen 2: Nei de er solgt alle sammen, men jeg er i gang med å bygge en ny med VR Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.