Sauron Skrevet 31. desember 2022 Del Skrevet 31. desember 2022 Hei, Mulig det bare er jeg som har jernteppe her, men skulle hatt et materiale i blender som er emissive grønt om natten og usynlig på dagen (i MSFS). Noen som kan fortelle meg hvilke settings/noder jeg må ha på materialet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Hmm, lage det som simobjekt og bruke behaviour kode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Jeg husker ikke om det fungerer å legge til et emissive materiale og aktivere Day Night Cycle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 3. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2023 10 timer siden skrev Kjetil WombiiActual: Jeg husker ikke om det fungerer å legge til et emissive materiale og aktivere Day Night Cycle? Problemet er at når man setter materialet til å være usynlig på dagtid, blir det det også usynlig på natten. Forøvrig funker day night cycle… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.