Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 12. desember 2022 Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2022 Da har jeg laga en liten lett versjon av blimsanden stranda, etter forespørsel fra en kamerat. Jeg la den ut på fs.to også. Kan jo være en arti POI. 🙂 Blimsanden beach and seaport » Microsoft Flight Simulator 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 16. desember 2022 Del Skrevet 16. desember 2022 Artig - nå blir det camping! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 16. desember 2022 Del Skrevet 16. desember 2022 Den 12.12.2022 klokken 15.42 skrev Kjetil Håvan: Da har jeg laga en liten lett versjon av blimsanden stranda, etter forespørsel fra en kamerat. Jeg la den ut på fs.to også. Kan jo være en arti POI. 🙂 Blimsanden beach and seaport » Microsoft Flight Simulator Supert. Men kunne du lage en fake icao slik at den blir enda lettere for oss andre å finne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 18. desember 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. desember 2022 Den 16.12.2022 klokken 18.34 skrev alfme: Supert. Men kunne du lage en fake icao slik at den blir enda lettere for oss andre å finne? Jeg tenkte å lage denne "bare" som et POI. så du finner den jo på MSFS kartet som et POI. Fikk problemer med å lage sjøflyplass der. Den ville ikke compilere det skikkelig, så endte bare opp med at det ikke vistes i simmen. Vet ikke helt hva det kan være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.