eddie6413 Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 I det siste så har jeg hatt problemer men Simbrief og Planneren i MSFS. Når jeg loader flight planen inn i MSFS så stemmer ikke Approach i MSFS med det som er laget i Simbrief. Sid, Star fra Simbrief er ikke i MSFS, Så da er det helt umulig å lage en flight plan der. Grunnen til at jeg bruker Simbrief er pga PMDG og bruker default ATC. Er det noen løsning på dette? Og forresten...bruker den gratis AIRAC fra Simbrief. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 25. november 2022 sid og star må du legge inn selv i fmc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 25. november 2022 Forfatter Del Skrevet 25. november 2022 Det vet jeg. Men de fra Simbrief stemmer ikke med de i MSFS. Feks i Simbrief står det LAND1B. Men når jeg loader den i MSFS så er ikke LAND1B der i Approach. Men LAND2B er der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 25. november 2022 har du oppdatert airac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eddie6413 Skrevet 26. november 2022 Forfatter Del Skrevet 26. november 2022 Nei. Bruker gratis versjonen siden jeg ikke vil betale noe fast enda. Men har funnet en omvei og det er å bare forandre Approach i MSFS og PMDG. Den 25.11.2022 klokken 14.12 skrev Robert Hulthin: har du oppdatert airac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Da har du forskjellig AIRAC i Simbrief og MSFS. I MSFS blir vel AIRAC oppdatert jevnlig, mens er usikker på hvor ny AIRAC du har i Simbrief dersom du ikke har betalt Navigraph. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Erik Aarsheim2 Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 2 timer siden skrev eddie6413: Nei. Bruker gratis versjonen siden jeg ikke vil betale noe fast enda. Men har funnet en omvei og det er å bare forandre Approach i MSFS og PMDG. Om du bruker gratisversjonen så vil du tidvis oppleve dette da AIRAC releasen som brukes i gratis simbrief ikke nødvendigvis stemmer med den som ligger i msfs. Med aktiv subscription så kan du til enhver tid benytte den nyeste og oppdatere alle andre addons som benytter airac til å stemme (bruke samme release), men om man bruker det som er tilgjengelig gratis er dette dessverre en av de begrensningene du av og til vil oppleve - nemlig at simbrief har oppdatert hos seg, mens msfs/pmdg fortsatt bruker eldre (eller motsatt). Som du sier er det da bare å tilpasse planen med rutepunkter som aksepteres - så det er ingen showstopper. Det er bare litt mer "hassle" 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.