Jan Arne Sjøholt Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 hei alle sammen. Prøve og få inn nytt scenery i simmen. Drev mye på før, men finner ikke mappene hvor det nye scenery skal plasseres. Har kjøpt den største utgaven av MSFS...men kjøpt gjennom x-box til pc. Kor i all verden skal jeg legge filene som jeg har lastet ned og pakket ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 Dersom du ikke endret på installasjonsbanen: MS Store C:\Users\[Your User Name]\AppData\Local\Packages\ Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community Steam C:\Users\[Your User Name]\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightDashboard_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community Dersom du ikke finner de der kan du slå på developer mode i simmen, så gå opp på developermenyen på toppen, velge tools -> virtual file system, klikke packages folders og så Open community folder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 17. november 2022 Forfatter Del Skrevet 17. november 2022 Klare ikke finne den stien hos meg. Har installert via Xbox gamepass....prøvd å legge ENGM i den mappa gjennom developermenyen, men det hjalp ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 30 minutter siden skrev Jan Arne Sjøholt: Klare ikke finne den stien hos meg. Har installert via Xbox gamepass....prøvd å legge ENGM i den mappa gjennom developermenyen, men det hjalp ikke.... Søk på maskinen din etter Community - det skal ikke være så mange mapper som heter det. Søk evt. etter en fil som heter UserCfg.opt. Den skal du uansett bare finne en av. Nederst i denne står det InstalledPackagesPath "..." - dette peker til hvor Community-mappen ligger - og der kan du legge alle addons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 38 minutter siden skrev Jan Arne Sjøholt: Klare ikke finne den stien hos meg. Har installert via Xbox gamepass....prøvd å legge ENGM i den mappa gjennom developermenyen, men det hjalp ikke.... Ellers står det mye interessant i denne tråden: https://flightsim.no/forum/topic/83799-msfs-installasjon-og-spørsmål/#comment-649400 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.