Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2022 Seilflyene fungerer utmerket, og det er faktisk veldig realistisk å starte med slepefly, for så å holde det "gående" i timesvis med hjelp av naturkreftene ( og litt meteorologiske kunnskaper ). Dette alene er verdt hele SU11, etter min mening, og da regner jeg med at det dukker opp flere spennende seilfly utover 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 16. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2022 Som tidligere seilflyger, blir jeg med på å hylle dette tilskuddet i simmen! Dette ble veldig bra! Eneste jeg håper, er at det kommer en mulighet til å bestemme retning og høyde på slepet. Men en veldig bra start må jeg si! Så blir det sikkert også flere gode seilflymodeller å få kjøpt etter hvert 😀👍 Noen som vet om fjellbølger også er simulert? Har ikke fått testet SÅ nøye enda . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. november 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2022 Sitat Noen som vet om fjellbølger også er simulert? Har ikke fått testet SÅ nøye enda . Jada og de fungerer veldig bra. Fløy hang på nordavind over Løpsfjellet (nord for Bodø), og steg raskt til over 3000 fot. Det samme har jeg gjort i virkeligheten med hangglider, hvor vi var mange som hadde turer på over 5 timer, og i MSFS kjenner jeg igjen stedene med god oppdrift 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 19. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2022 Fabelaktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Løpsfjell var fantastisk med hangglider! For en søring var det stort å fly formasjon med ørn, og i midnattssol😎 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.