Inge Jenstad Skrevet 13. november 2022 Del Skrevet 13. november 2022 Får opp noen rare streker i siste versjon av simulatoren. Er det kanskje en opsjon som gjør at termic vises? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 13. november 2022 Del Skrevet 13. november 2022 Du har slått på noe debugging. Vet ikke helt hva du sikter til når du skriver termic? Er det termikk du mener? Det er i så fall noe helt annet. Det slår du på i weather UI. Husker ikke eksakt i farten hva det het, men det er en hake du krysser ut for. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 13. november 2022 Forfatter Del Skrevet 13. november 2022 (endret) Trodde jeg kunne bruke noe bortimot norsk: Termic. Men Termikk er jeg kjent med. Takk for tips. Dette kom etter at jeg lastet ned siste versjon av sim-en. 💚 Kanskje med det nye seilflyet? Fortsatt god søndag! Endret 13. november 2022 av Inge Jenstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 13. november 2022 Del Skrevet 13. november 2022 Det du ser i screenshottet der er airflow visualiseringen. Kan slås på eller av i assistance options, langt nede. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 13. november 2022 Forfatter Del Skrevet 13. november 2022 (endret) Trodde jeg hadde slått denne opsjonen av:n Endret 13. november 2022 av Inge Jenstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Du kan slå det på i bunnen her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.