Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. oktober 2022 Premium Medlem Del Skrevet 22. oktober 2022 Må nok plage sjåarane med enda et innslag med dette charmtrollet fra NewZealand. Har nemlig blitt helt hekta på STOL-egenskapene og turboprop-simuleringen på P-750 😇 . Har nylig åpnet for taxi-flyvning på Helgeland, og først ut var en flight T/R Mo-Sandnessjøen 😎. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 22. oktober 2022 Del Skrevet 22. oktober 2022 Egner den seg til litt bushflyging også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. oktober 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. oktober 2022 43 minutter siden skrev Kim Kristensen: Egner den seg til litt bushflyging også? Absolutt, man finner neppe noen bedre bush-maskin i denne klassen. Pilatus har jo noe lignende, men den har jeg ikke erfaring med. Har egentlig holdt meg unna turboprop, da jeg ikke har vært fornøyd med simuleringen i FS2020, men nå har det begynt å bli bedre ☺️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Rar maskin, men flotte shots!👌 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Fine bilder av styggeste flyet hittil 😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. oktober 2022 He he, litt som den stygge andungen, bare at utseendet fortsatt er «stygt», skjønnheten er på innsiden, den flyr og oppfører seg meget vakkert 🥰 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.