Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor manualen til DHC-6 befinner seg. Hadde tak i den like etter at jeg hadde kjøpt flyene. Men siden ha den ikke vært å finne. I alle fall under packages. Der fant jeg kun enenslig flyplass. Noen bedre tips? Eller kan den lastes ned et steds fra?

Skrevet
13 timer siden skrev Frank Kristiansen:

Aerosoft One Library\Add-ons\msfs-7816-AS15379\gameDirectory~Community\aerosoft-aircraft-twin-otter\Documentation

Alternativt så kan du avinstallere og reinstallere, så dukker den opp 🙂 

Jeg har reinstallert flyene flere ganger i forbindelse med tidligere problem med dem. Det er likevel ikke mulig å finne manualen. I mappa du viser til har jeg kun en enslig flyplass, Trondheim, ikke noe annet. Noen manuale har lagt seg med shortcut på skrivebordet. Andre ligger under selve flyfila i Community. Men DHC-6 må ha funnet vei til et annet sted. Noe forslag? Kan spørre Aerosoft om de har en til nedlasting slik mange andre har.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...