Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 23. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 23. september 2022 Hei, jeg har fløyet seilfly på ENNO i mange år og kost meg med å fly hang rundt GAUSTATOPPEN. Nå har jeg hatt noen fine VR turer i simmen med Discusen, men synes det er litt trist at det ikke en gang står en mast på toppen av fjellet. Er det noen som kunne hatt lyst til å lage et aldri så lite GAUSTATOPPEN scenery ? Det hadde vært flott ! God helg 😀✈️ 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. oktober 2022 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Sånn ser den ut i Aerofly FS 4: Endret 15. oktober 2022 av MagTvei 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 17. oktober 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. oktober 2022 Dette er et bilde jeg tok på en flytur med min CUB for endel år siden. Viser tydelig den karakteristiske masten. 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Den 16.10.2022 klokken 0.18 skrev MagTvei: Sånn ser den ut i Aerofly FS 4: Trodde dette var FS2020 jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 I MSFS ser den sånn ut, Rjukan ligger i skyggen både i Bing og Google, dessverre, så det er et av de dårligste autogenstedene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 2022 Det var egentlig ikke hvordan det ser ut jeg var ute etter da jeg jo ser det selv. Spørsmålet var om noen kunne lage en liten mod på toppen. (Mast og platå som er så karakteristisk for dette fjellet) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.