Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. september 2022 Premium Medlem Skrevet 22. september 2022 Jeg har ikke vært med i test-teamet, så det var med spenning jeg lastet inn SU 10 og oppgraderte mitt tilårskomne RTX 2070 Super til DX 12-drivere. Merker ikke den store forskjellen fra før, men simmen flyter jevnt og fint og grafikken er bra. Fant ikke noe å klage over, men dette var jo bare en kjapp prøvetur ☺️ 8 Siter
Rune Gustafson Skrevet 22. september 2022 Skrevet 22. september 2022 Flotte bilder som alltid😊 1 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. september 2022 Premium Medlem Skrevet 22. september 2022 Fant en stor feil Ernst -----De propellene ute i havet passer ikke inn i norsk fauna uten å blande inn politikk ! 😉 1 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. september 2022 Forfatter Premium Medlem Skrevet 23. september 2022 Sitat Fant en stor feil Ernst -----De propellene ute i havet passer ikke inn i norsk fauna uten å blande inn politikk ! 😉 😆....nå er disse propellene fra et område utenfor norsk sokkel, så jeg prøver å ikke blande inn politikk i vår beloved hobby 😉 Siter
Inge Jenstad Skrevet 29. september 2022 Skrevet 29. september 2022 Den pilen der er vakker. Stiller på linje med Spitfire. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.