Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 22. september 2022 Jeg har ikke vært med i test-teamet, så det var med spenning jeg lastet inn SU 10 og oppgraderte mitt tilårskomne RTX 2070 Super til DX 12-drivere. Merker ikke den store forskjellen fra før, men simmen flyter jevnt og fint og grafikken er bra. Fant ikke noe å klage over, men dette var jo bare en kjapp prøvetur ☺️ 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 Flotte bilder som alltid😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 22. september 2022 Fant en stor feil Ernst -----De propellene ute i havet passer ikke inn i norsk fauna uten å blande inn politikk ! 😉 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. september 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. september 2022 Sitat Fant en stor feil Ernst -----De propellene ute i havet passer ikke inn i norsk fauna uten å blande inn politikk ! 😉 😆....nå er disse propellene fra et område utenfor norsk sokkel, så jeg prøver å ikke blande inn politikk i vår beloved hobby 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 29. september 2022 Del Skrevet 29. september 2022 Den pilen der er vakker. Stiller på linje med Spitfire. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.