Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2022 Premium Medlem Skrevet 2. september 2022 Joda, den er fra Carenado, men er slett ikke så verst. Rålekker å se på, har veldig bra lydkvalitet ( bare glem Aerosoft Twin Otter ), og er overraskende behagelig å håndfly. Sånt kan man like ☺️ 7 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 3. september 2022 Skrevet 3. september 2022 Flotte bilder, men tror jeg venter på SWS sin PC-12 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. september 2022 Forfatter Premium Medlem Skrevet 3. september 2022 Ja den blir sikkert veldig bra, PC-12 fra SWS, men det kan hende du må vente lenge på den 😏. I mellomtiden flyr jeg en helt OK modell fra Carenado. Riktignok noen som påpeker mangler på denne, men det hindrer ikke meg å ha det akkurat passelig artig 😅 1 Siter
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 3. september 2022 Premium Medlem Skrevet 3. september 2022 Flotte bilder ja. Siste nyttt fra SWS er at de håper å komme i mål til Jul, så får vi se. NG først og NGX i 2023. Jeg gleder meg da PC-12 har uten tvil vært en av mine favoritter siden det kom i 91, og veldig glad for at de jobber med NG-modellen først. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.