Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2022 Joda, den er fra Carenado, men er slett ikke så verst. Rålekker å se på, har veldig bra lydkvalitet ( bare glem Aerosoft Twin Otter ), og er overraskende behagelig å håndfly. Sånt kan man like ☺️ 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 Flotte bilder, men tror jeg venter på SWS sin PC-12 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. september 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2022 Ja den blir sikkert veldig bra, PC-12 fra SWS, men det kan hende du må vente lenge på den 😏. I mellomtiden flyr jeg en helt OK modell fra Carenado. Riktignok noen som påpeker mangler på denne, men det hindrer ikke meg å ha det akkurat passelig artig 😅 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 3. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2022 Flotte bilder ja. Siste nyttt fra SWS er at de håper å komme i mål til Jul, så får vi se. NG først og NGX i 2023. Jeg gleder meg da PC-12 har uten tvil vært en av mine favoritter siden det kom i 91, og veldig glad for at de jobber med NG-modellen først. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.