Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. juli 2022 Premium Medlem Del Skrevet 23. juli 2022 Lyse sommernetter frister ikke så mye med FS, så det blir mest pause for min del. Men høsten kom tidlig i år, så da var det bare å begynne på vedlikehold av hangaren, og som vanlig bare MÅTTE jeg ha en tur i Starfighter`n. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. juli 2022 Premium Medlem Del Skrevet 23. juli 2022 Flotte bilder .........må snart få den på vingene igjen 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 Flotte bilder igjen, blir ikke lei av denne jeg heller, tross lyse netter! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 Blir naturlig nok sommerstille, velkommen tilbake. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.